Yoga si Absolutul

Yoga. yep… se vede bine. Azi am fost pentru prima data la Yoga.

Tot mi-am zis eu asa ca vreau sa fac ceva pentru trup. Sa ma simt mai bine, sa traiesc armonios. Cred ca e veche povestea. Nu mai insist.

Asa ca azi am purces. Dupa ce am lasat-o pe Irina la gradinita, cu o jumatate de ora mai devreme decat de obicei, am luat-o la galop pe Horea. Pana am ajuns la sala, imi facusem prima doza de miscare. Am avut emotii ca orice mama care are niste colacei pe care nu si-i doreste chiar asa vizibili, ca voi fi singura ca o figurina din paleolitic reprezentand maternitatea. Asa a si fost.

M-a salvat faptul ca am oasele foarte elastice la multe din contorsionari si fandari. Dar colacul mi-a strivit la diferite miscari organele interne.

Insa a fost o experienta placuta totusi. Mi s-au desfundat chakrele si Chi-ul s-a plimbat relaxat prin tot trupul.

In felul acesta marchez inceputul unei noi calatorii a autocunoasterii si a contopirii cu spiritul universal si poate pe parcurs reusesc totusi sa topesc colacul in Absolut.

Leave a Reply

