Abia aștept Primăvara

Abia aștept să își facă apariția Primăvara, cu zilele ei însorite și cu lumina caldă și plăcută, numa bună pentru fotografie în aer liber. Am așa o neliniște și o poftă de explora natura, să fotografiez copii zburdând. Cum am tot avut copilași la studio în ultima vreme, tare aș fi vrut să le dau drumul pe afară, să-i observ în largul lor, să-i simt bucurându-se de soare, să-i fac să uite că mă au în preajmă pentru a le surprinde mutrișoarele.

De multe ori, fotografiile mele preferate dintr-o selecție sunt cele în care copiii nu zâmbesc, dar le surprind privirea și am senzația că-mi comunică atâtea lucruri ” ce faci tu acolo?, nu vezi că mă încurci? de ce îmi tot zice mami să zâmbesc? unde sunt? cine ești? ce e chestia aia neagră și rotundă cu care îți tot acoperi fața? ai cumva bomboane? nu știi unde mi-e jucăria?….” sau așa mi se pare mie 🙂

Chiar și niște meleaguri noi aș vrea să încerc. Să-mi delectez nările cu niște aer curat. Dacă știți voi peisaje frumoase, vă rog nu ezitați să-mi recomandați. Abia aștept să vină Primăvara!

iulia givan fotografii copii cluj în natură iulia givan fotografii copii cluj în natură iulia givan fotografii copii cluj în natură iulia givan fotografii copii cluj cool baby

Leave a Reply

