Schimbări și finețuri artistice

După cum vedeți, am făcut unele schimbări pe blog. Mai exact l-am mutat pe wordpress și vor mai urma și alte mici schimbări. Dar vă rog nu vă panicați :). Toate vor fi făcute cu pași mărunți, să nu creez prea mare confuzie.

M-am tot documentat eu despre pro`s and con`s cu fiecare dintre cele doua platforme, și am ajuns la concluzia că e mai potrivit wordpress-ul pentru că-mi oferă mai multe posibilități când vine vorba de controlul setărilor și mi se pare și mai user-friendly cu un design mai plăcut.

În altă ordine de idei, haideți să vă arăt fotografia mea preferată de până acum, și nu pentru criteriile artistice, am clasat-o la acest nivel, ci pentru că în momentul respectiv, sufletul, plămânii, inima, erau pe punctul de a exploda de emoție, în primul rând pentru că într-o fracțiune de secundă trebuia: să iau camera fără să mă observe, să-mi țin respirația, să fac setările, să încadrez și să reușesc și să surprind momentul perfect. Și totuși am pierdut faza în care ea își încorda fruntea, în semn de determinare, iar vârful limbii, poziționat în colțul gurii, ca efect al încordării. Cred că prea multe cuvinte nu sunt necesare pentru a vă descrie acțiunea și protagoniștii, decât că pe mine nici nu m-au observat când am pus mâna pe aparat și am surprins acest moment de maximă încordare și talent în acțiune, prezența scenică a modelului dar mai ales delicatețea și finețea tușelor artistului/stilistului.

iulia givan fotorgafie copil cluj

Leave a Reply

