Un colț de lume.

iulia givan fotografie copil

Hello all!

Chiar dacă n-am mai dat niciun semn m-am gândit mult la colțul acesta de lume unde îmi face atâta plăcere să mă mai desfăt cu alinierea și potrivirea de cuvinte. Am avut parte de o lună destul încărcată și deloc prielnică pentru manifestări creative.

Dacă vă întrebați cu ce anume am putut să-mi ocup în așa măsură timpul, ei bine, au fost destul de multe evenimente, dintre care cel mai important a fost mutarea Irinei la o alta grădiniță și toată hârțogăria și emoțiile și gândurile care au venit la pachet. Mi-am dat seama că noi, ca părinți chiar avem capacitatea de a ne încărca gândurile într-un mod foarte laborios și de asemenea, fără a avea nimic concret la bază. Da. Mult prea multe griji ne-am făcut: dacă puiul nostru se va adapta, dacă am luat o decizie bună să o mutăm, dacă îi vor plăcea educatoarele, dacă nu va avea coșmaruri, dacă nu se va simți singură printre copii noi, dacă va manca, daca îi va plăcea mâncarea…. and on and on…… Toate aceste griji au fost nefondate. Chiar. După prima zi la noua grădiniță am putut constata că nu aveam nicun motiv să ne facem atâtea griji. Dar avem așa un dar de a fe prăpăstioși. Probabil pentru că ne dăm seama că nu avem niciun control asupra lumii și când e vorba de cei mici și nevoia de a-i proteja este pune stăpânire pe noi, începem să avem atacuri de panică.
Să vă dau câteva exemple de activități pe care le vor face, la care chiar și eu aș vreau să particip: vor planta floricele, vor face prăjiturele (aici mai mult experiența de lucrat cu aluatul, partea de coacere se va produce la bucătărie, de personalul responsabil), vor desena pe asfalt și vor avea bal mascat. Săptămâna asta au confecționat mărțișoare. Eu sunt nemaipomenit de încântată de alegerea făcută.

Și o altă chestiune care mi-a înțepenit întregul proces creativ a fost campania de achiziționare a unui nou calculator. Vai ce mare de infomații și lucruri de luat în seamă! Monitorul, procesorul, hardul, in`s and out`s. Ne-a luat cel puțin două săptămâni până ne-am decis și l-am setat, calibrat și ajustat. Iar curățenia de pe cel vechi și transferul și selecția…. Oh ! Ce mai alergătură! Nu mai vreau să fac asta în următorii cațiva ani. Mie îmi plac foarte mult gadgeturile, dar asta a fost prea intens. Însă mă bucur ca am isprăvit și am revenit la ritmul meu și la colțișorul meu de lume.

iulia givan fotografie copil

iulia givan fotografie

iulia givan fotografie

iulia givan fotografie
Leave a Reply

