Textura

fotografie cluj textura

fotografia zilei – Textură

Ce frumoasă zi, parcă vine primăvara. Fiindcă am avut multe lucruri administrative de rezolvat am fost mult pe afară și nu mi-am laut aparatul cu mine, ceea ce oricum cred că nu mi-ar fi ajutat, pentru că dacă sunt pe „running, jumping, climbing trees mode” nici nu prea văd universul din jurul meu. Însă odată ajunsă acasă, soarele încă pătrundea prin fereastra de deasupra biroului meu și mi-a atras privirea asupra texturii mâinilor mele. Au părut dintrodată foarte adânci, organice, și așa, în lumina după-amiezii îmi păreau într-un fel străine dar și familiare în același timp.

Leave a Reply

