Zile de hibernare

Fotografia zilei am intitulat-o “Liniște”

Mă cuprinde o senzație de plinătate și armonie când o văd pe Irina dormind. Am impresia că timpul stă în loc si numai respirația ei este singura undă care există pentru cateva clipe.

Au farmecul lor și zilele de Ianuarie, chiar dacă sunt friguroase și de-o vreme incoace, noi mai mult am stat prin casă si ne-am luat la trantă cu virușii. I-am izbăvit totuși, și învingătorii au fost recompensați cu deserturi delicioase binemeritate. Farmecul iernii constă tocmai în savoare acestei atmosferi restrânse în jurul cuibului. Mă îndeamnă mereu să-mi scot andrelele și să mai creez câte o pufoșenie. Iar de data asta m-am apucat de un hanorac pentru Irina.

 Prima dată i-am facut după modelul de mai jos, pentru cei care ar vrea să încerce, găsesc pattern-ul aici ,

când avea cam un an jumate și mi-a placut foarte mult cum a iesit. Așa ca am sa-l refac tot pe ăsta, doar că în această culoare aurie care, cred eu, i se potrivește foarte bine.




Eu i-am adaugat si o captuseala de la un vechi hanorac ca să pot să o îmbrac mai ușor.

Iar dupa ce finalizez asta, pentru că este Ianuarie și pentru că am planuri mari :), am să mă apuc de o pătură. Să vedem ce va ieși. 
Leave a Reply

