365 zile

Rezoluții , rezoluții…..

Lista de promisiuni și planuri pe care la facem în fiecare an. Unii din noi de fapt. Am realizat asta vorbind cu prietenele mele, și am constatat că împărțirea asta cronologică a lumii nu are aceeași semnificație pentru cei care sunt organizați si structurați din fire :). Eu nu sunt super organizată, iar structura mea e mai mult project based. Presupun ca e ok și așa. M-am învățat să nu mai fiu chiar așa aspră cu mine și să-mi imbrățișez aceste particularități.

Cum ziceam, eu mă potrivesc cu aceasta orânduriea asta a lumii. Consider un An Nou, un nou inceput. Chiar sunt mai energică și parcă o greutate mi se ridică de pe umeri. Trag aer in piept si gânduri de viitor îmi apar în minte negreșit. Binențeles, cunoscandu-mă de-atata vreme :), pot deja să-mi strunesc impulsurile care naăvălesc si care mă determină să-mi notez tot felul de planuri indraznețe. Nu pot spune raspicăt că reușesc de fiecare dată sa le triez. Ca dovada, cum ziceam, unele nu le duc la bun sfârșit peste an. Dar altfel nu aș fi un vizionar; o altă particularitate, valoroasă, și pe care sper să o pot transmite si Irinei.

Prima rezoluție pe anul acesta este să fac o fotografie in fiecare zi. Proiectul meu de 365.Mi-am lăsat răgaz aceste 20 de zile să vă povestec despre acest proiect, tocmai pentru a testa în ce măsură este realizabil. În primul rând nu e un lucru mărunt, pentru că niciodată nu e doar o fotografie, (o selectie drastică este mereu necesară, iar impulsul de a alege mai multe, pentru că nu mă pot decide, este omniprezent), fiecare din ele are o idee in spate și fiecare fotografie e editată pentru a sugera ideea respectivă. M-am apucat de el tocmai pentru a-mi menține o elasticitate a mintii și a creativității, pentru a mă organiza mai bine, aspect necesar in administrarea unui business pe cont propriu și pentru a-mi observa evoluția intr-un cadru de timp.

Până acum le-am postat pe FB, pentru ca mi-era cel mai usor, însă de acum le voi posta aici pe blog, spațiul de care îmi propun să mă ocup mai mult anul ăsta ( o altă rezoluție 🙂 ) .

Celelalte rezoluții țin de partea fizică a creatorului 😉 si nu vreau să intru acum în detalii. Poate va fi un articol pe la mijlocul anului despre asta. Să vedem.
Voi ce planuri, rezoluții aveți pentru anul 2015? Mi-ar plăcea să aud și părerile voastre despre ideea în sine de a-ți face astfel de planuri.

Mai jos repostez până la zi cele 20 de fotografii ale proiectului:

Leave a Reply

