The Studio

Vroiam sa impartasesc cu voi  ultima noutate, despre calatoria pe care o voi incepe in noul meu studio. Va fi un demers presarat cu provocari si delicii sunt convinsa.

Mi-am zis ca o astfel de aventura e grozava cand o poti impartasi cu cineva. Asa ca impreuna cu prietena mea Ana am gasit aceast minunat spatiu in care sa fotografiem sa cream, sa ne inconjuram de lucruri frumoase, colorate, de carti si sevalete, cu masina de cusut si firele de crosetat.

De mult mi-am dorit sa retraiesc atmosfera de atelier de creatie de pe vremea scolii de arte.

Studioul se afla in Zorilor, la cucuieti, dar are o priveliste minunata, cu intreaga vale. Are o curte minunata cu pomisori si bancute. Imi si imaginez, o dimineata de toamna, cand ceata abia s-a ridicat, respirand un aer usor racoros, infasurata intr-un sal (nu dintre cele de pe funduletul bebelusilor 😛 ) si savurand o cana mare de cafea, pe care sa o cuprinzi cu ambele maini. Va si invit de pe acum dragi mamici( si nu numai)  la o cana de cafea sau ceai,  inainte sa inceapem sedinta foto.

Azi noapte abia daca am inchis ochii, atat de multe ganduri si idei si planuri imi bazaiau mintea.

Iata cateva imagini din stadiul de inceput. Si binenteles cu Irina, care nu putea sa lipseasca nici din imagini si nici din studio.

studio foto cluj

studio foto cluj

studio foto cluj

studio foto cluj

Leave a Reply

