Universul intr-o camera

Dupa indelungate pregatiri si planuri si masuratori iar apoi multe multe suruburi si piulite si altele de felul asta, iata ca am finalizat micul univers al jucariilor pentru jucausa noastra micuta. 
Mi-a placut sa-mi pun mintea la contributie si sa tot planuiesc si sa aranjez in minte si sa vizualiz diferitele obiecte care ne ajuta sa ne organizam existenta. Fiecare mic cotlon si sertarel are functia lui bine definita. E un demers curativ. Foarte multe obiecte au ajuns la cutia de donatii. Am reusit si eu sa ma impac cu cine sunt si mai ales cum sunt, de acum, si mi-am luat ramas bun de la hainele mele de pre-mamica. Am purtat o discutie cu mine si dupa indelungate negocieri si oftaturi adanci am ajuns sa ma accept si sa ma iubesc asa cu cateva kg in plus pentru ca trebuie sa merg mai departe. 
Asa, deci am lasat toate cele vechi si ne concentram doar pe lucrurile importante 🙂 Si cel mai important este faptul ca Irinei i s-au deschis noi si noi posibilitati. In fiecare seara avem activitati de sculptura in play-doh, pictura, desen, colaje si povesti. Atat de mult evoalueaza incat am impresia ca de fiecare cand o fotografiez are noi si noi trasaturi si expresii pe care parca altfel nici nu le observ :). 
cluj napoca, copil, fotografii, fetita, jucarie

cluj napoca, interior, copil, bebe, fotografii

cluj napoca, interior, copil, bebe, fotografii

Leave a Reply

