Stefan

Mi-a fost dor de o mogaldeata atat de mica. Nu mai scosesem de mult recuzita de bebei din dulap, si cu ocazia asta mi-am dat seama ca ar trebui sa mai confectionez cateva. V-am spus ca eu imi creez recuzita? Nu mai stiu, daca am mentionat asta. Da. Este o adevarata placere pentru mine. Am inceput sa crosetez cand s-a nascut Irina. Totul a inceput cu o pereche de botosei. Acei botosei mi-au deschis un intreg univers de culoare si inspiratie pentru tot ceea ce realizez prin fotografie.

Imaginile cu Stefan mi-au adus foarte multa bucurie mai ales cand a fost atat de apreciata pe Pixoto, o platforma pentru fotografi profesionisti si amatori, unde se evalueaza imaginile de catre cei din comunitate si a primit cea mai buna fotografie a zilei in categoria Babie & Children. O puteti vedea aici Ce incantata am fost sa fiu apreciata si de alti ochi, cu totul obiectivi. E reconfortant asa din cand in cand 🙂

Iata-l deci pe Stefan invaluit in caldura albastra.

Leave a Reply

