O sedinta cadou pentru o mama deosebita

Dragi mame ,

Doresc sa ofer un cadou celei mai norocoase dintre voi. Am ajuns eu la aceasta concluzie observand cat de reticente sunteti sa apareti in fotografii. Ba ca nu sunteti aranjate, ba ca azi nu va sta bine parul, ba ca inca nu ati slabit suficient dupa nastere. Va inteleg supararile, insa uitati un singur lucru, SUNTETI MINUNATE exact asa cum sunteti ! Binteles ca trupul nostru se schimba dupa nastere. Din cate am inteles, doar urechile raman neschimbate 🙂

Dar ce ziceti sa lasati de data asta grijile si emotiile la o parte pentru ca sunteti frumoase si ati realizat ceva extraordinar si asta ar trebui pastrat ca amintire. Sedinta are ca tematica : Mama si Copilul.

Concursul are urmatoarele reguli :

1) Apasă butonul Like la  https://www.facebook.com/coolbabyphoto 
2) Împărtășește cu prietenii imaginea de concurs de aici ( va rog sa  faceti acest pas public :), ca sa pot sa vad si eu ).

3) Scrie-mi pe blog la acest articol si spune-mi ce inseamna pentru tine 8 Martie.

Este foarte important sa respectati toate regulile, mai ales a 3. Extragerea se va face prin site-ul http://www.random.org, iar câștigătorul va fi ales în seara de 8 Martie la ora 23:59  (va fi anunțat pe blog si pe pagina de Facebook). Sedinta va avea loc pana la finalul lunii Martie.

14 thoughts on “O sedinta cadou pentru o mama deosebita

  1. 8 Martie este ziua Femeii, dar mai ales ziua Mamei.
    Pana acum 8 Martie era ziua in care faceam cadouri mamei, ii spuneam cat o iubesc, dar acum aceasta zi are o semnificatie mult mai mare, devenid si eu mama.

    Ariana Vaida

  2. Anul acesta pentru prima data voi sărbători în data de 8 martie si ziua mamei. Abia astept sa-mi sun mama anul acesta si sa vorbim ca de la mămică la mămică! Este o zi speciala!

  3. Dintotdeauna 8 Martie a fost ziua mamei mele(nu de nastere), am asteptat o mereu cu nerabdare, cu emotie si entuziasm pt ca aveam ceva special pregatit pt ea..Acum insa astept acest 8 Martie cu si mai multa bucurie, fetita mea creste si sigur imi va pregati ceva special:) La multi ani de 8 Marti tuturor mamelor!

  4. Pana nu demult pentru mine 8 Martie insemna Ziua Internationala a Femeii si ziua mamei.Era ziua cand care imi felicitam mama, ii cumparam flori, ceva dulce etc si imi aminteam de cadourile ce i le confectionam cand eram si eu la gradinita sau scoala .Si mama se bucura nespus de orice lucru marunt primit de la mine sau sora mea si ne cinstea la o cofetarie sau ne facea ceva bun.
    Anul trecut insa am simtit ca ceva s-a schimbat. Pentru prima data am trait ziua de 8 martie ca mama..mama a unui baietel de 5 luni care exact in luna aceea m-ai zis ma-ma. A fost o senzatie unica, am simtit ca pot sa ma bucur de ziua aceea din plin si mi se adreseaza 100 %.
    Anul acesta o voi sarbatori cu baietelul meu de 1 an si 5 luni…daca voi primi un pupic din partea lui voi fi mai mult decat fericita. La multi ani tuturor mamicilor !

  5. 🙂 Poate sunt usor deplasata cu remarca mea, dar imi asum!

    Cand eram mica, imi amintesc, faceam felicitari, invatam cantecele, poezii, cumparam o lalea si impreuna cu fratiorul meu, mai mic, o asteptam pe mama sa vina de la fabrica. In sufrageria apartamentului cu doua camere in care locuiam, in fata televizorului alb negru, cu tub, ne poticneam amandoi si incepeam “spectacolul”, pe care cu meticulozitate il pregateam impreuna. In mod evident ne incurcam, uitam versuri, aveam emotii ca in fata unui public de magnitudinea concertelor lui Michael Jackson :)) . Asa sarbatoream cand eram mica!

    M-am “domnisorit” . Cand eram in clasele a XI a si a XII a, imi amintesc, primeam cu bucurie urarile de “La multi ani!” si florile. Ziua femeii! :)) . Urma sa devin femeie, la un moment dat.

    Am mai crescut si mi-am amintit ca am pierdut esenta acestei zile. 8 Martie e ziua mamei!!! Fara nicio urma de politete sau consideratie, refuzam, nepoliticos, urarile si florile pe care le primeam de la colegi si prieteni : “Nu sunt mama!!!!”

    In esenta mea sunt tare lipsita de diplomatie 🙂 . Norocul meu ca am avut acces la educatie si m-am mai cizelat :))

    Dupa ce m-am indragostit am inteles ca 14 februarie nu este ziua indragostitilor. Am inteles ca ziua mea si a indragostitului meu este ori de cate ori simt bucuria lui 🙂 .

    Anul asta, cu siguranta, nu voi mai refuza atentiile primite de la cei din jur in ziua de 8 martie, insa aceasta zi ramane doar ziua in care cei din jur ma vor “recunoaste” ca mama si ca femeie, nu neaparat in ordinea asta.

    Eu, insa, de cand am nascut (15 noiembrie 2013), sarbatoresc in inima mea, in fiecare zi, minunea de a fi mama. Si sarbatoresc asta cu sani plini de lapte, care curg deseori, cu parul prins mot in varful capului, cu unghii nedate cu oja neagra, cu pampersi plini de caca :), cu balutele pruncului meu si cu voma pe camasa proaspat imbracata sa iesim la plimbare, cu cearcane de la nopti nedormite, cu lacrimi de teama, cu sufletul mare de bucuria zambetului lui si a “g”-ului prin care isi comunica bucuria, cu implinirea de a vedea cum pruncul meu creste hranit cu laptele trupului meu.

    In fiecare zi sarbatoresc minunea de a fi mama!

    Insa, dupa ce am citit aceasta postare, am inteles un lucru: “mama” este upgrade'ul pentru “femeie”.

    Asta voi sarbatori eu in fiecare an, pe data de 8 Martie! Prin darul pe care mi l-a dat Dumnezeu : nasterea pruncului meu, am trecut la urmatorul nivel al vietii, nivelul suprem! MAMA!

  6. Anul acesta de 8 Martie va fi oficial si ziua mea. Va fi o zi speciala, la fel ca si toatea celelealte de altfel alaturi de minunea mea care ma face sa ma simt minunat in fiecare zi.

  7. As fi vrut sa va dau reply in parte fiecariea, insa este ceva bug-ulet care nu ma lasa.. Comment-urile voastre sunt atat de frumoase si de personale. Va multumesc din suflet :). Asa de mult imi place munca pe care o fac in special pentru ca imi ofera prilejul sa cunosc oameni minunati, dar mai ales sa ii cunosc in cele mai frumoase momente din viata lor. Va multumesc tuturor.

  8. Pentru mine 8 martie inseamna ziua mamei si cativa ani a fost trista pentru ca nu mai aveam cui sa ii spun:la multi ani,mama! dar de 2 ani a inflorit primavara si in sufletul meu..acum sunt si eu mama…simt si inteleg acum profunzimea acestei zile din sufletul unei femei…si inteleg bucuria si fericirirea din ochii mamei mele cand m-a privit ultima oara!:)

  9. 8 Martie este ziua Mamei şi de 3 ani serbam si noi aceasta zi impreuna cu copilasul nostru. 🙂

    Diana Kinces

  10. Ziua aceasta este ziua in care simt si eu ceea ce simtea mama mea atunci cand, impreuna cu fratii mei, faceam tot ce puteam sa imi exprim dragostea, aprecierea si multumirea fata de cea care traia pentru noi zi de zi. Realizez ca am devenit ea, intr-o mare masura, ceea ce imi umple sufletul de bucurie atat pentru mine cat si pentru puii mei 🙂

  11. De cand eram eu un copil, sarbatoream ziua mamei mele pe 8 martie. Nu ziua femeii sau a tuturor fetelor, ci ziua mamei mele. Acum ma pot si eu bucura de aceasta ocazie minunata, pentru ca sunt si eu MAMA.

  12. ,,E ziua ta mamico,
    In dar ti-am adus inima
    Si crede-ma mamico,
    Un dar mai frumos nu se putea!” – e cantecelul pe care il cant mamei in fiecare an, chiar mare fiind….abia astept ca puisorul meu, sa cante si el acest cantecel pentru mine…pana atunci cel mai mare cadou pe care pot sa il primesc de 8 martie e sa il aud cum rosteste cuvantul ,,ma-ma”! Este primul an in care sarbatoresc 8 martie in calitate de mama si sunt bucuroasa si mandra de acest lucru! La multi ani tuturor mamicilor!

  13. Ma-ma, maa-maa!! Inca din prima clipa in care l-am vazut, cand i-am sarutat pielea atat de catifelata am stiut cat de minunat este sa fii mama! Fiecare secunda alaturi de fiul meu ma face sa ma simt implinita. De 8 martie stiu, mai mult ca oricand, ca trebuie sa ii multumesc lui Dumnezeu de mii de ori pentru bucuria pe care mi-a oferit-o, sa ii fiu alaturi fiului meu in pasii pe care ii parcurge in lume, si ii multumesc si pentru faptul ca o am alaturi pe mama mea.

Leave a Reply

