Stefan

Cu Stefan si familia lui m-am intalnit in parc sa il surprindem impreuna cu decoatiunile orasului de Sarbatoare. Cata veselie si entuziasm. Ne-am jucat de “v-ati ascunselea” prin parc. Am alergat si ne-am distrat. Ne-am  impartasit preferinte, mai ales in materie de masini. Lui Stefan ii plac BMW -urile Super :). Inca nu stiu care o fi modelul respectiv dar cu siguranta isi merita calificativul :). Apoi ne-am dus la Carturesti, sa ne culturalizam putin. E unul din locurile lui preferate. Si pentru mine librariile sunt preferatele mele si cred ca in cativa ani voi impartasi cu Stefan din romanele copilariei. Abia astept! 

Leave a Reply

