being 30

Vorbeam cu niste prietene zilele trecute despre faptul ca n-am mai scris demult. Adevarul este ca n-am stiut cum sa cuprind cu mintea intreg fenomenul care as fi vrut sa-l exprim in cuvinte. Am depasit cateva praguri importante pentru mine in perioada asta. Am incheiat perioada celor 2 ani de motherhood. Finalitate pe care mult timp am privit-o  cu foarte mare emotie si stres. Ce se va intampla dupa? Cum voi reusi si cu job si cu familie? Nu sunt singura mama care se confrunta sau s-a confruntat cu treaba asta. Mie mi-a creat  destul de multi factori de stres si nopti nedormite, mai ales in primul an. Culmea cum reusesc eu sa-mi creez situatii stresante muuuuult inainte de problema in sine. Dupa niste terapie si soul-searching 🙂 mi-am analizat si reordonat toate aspectele astea si iata-ma mama nestresata, dupa 2 ani, petrecandu-mi timp cu Irina si in acelasi timp facand ceea ce-mi place.

Concluzie pentru viitor: stop procrastinating, stop stressing about future/not happened/unrealistic problems!!!!!

Al doilea pas , tot in aceasta perioada a fost trecerea in ceea ce am crezut eu mereu (cat de limitati suntem uneori in gandire) ca fiind the beggining of the rest of my life, sau maturitatea, sau inceputul batranetii, sau an appropriate behavior. Yep. I`m in my 30`s now!

Cum spuneam, uneori ma surprind cat de limitata si irationala gandire am. Binenteles ca intre 9 si 11 noiembrie nu a aparut nicio fiinta supranaturala/magica/extraterestra care sa-mi spuna ca intru intr-o noua lume, in care primesc noi abilitati sau responsabilitati, sau care sa-mi spuna ca trebuie sa am de acum un comportament demn de varsta. Binenteles ca nu am crezut ca va fi asa…. si totusi….Totusi o voce subconstienta imi spunea ca se cere o alta abordare, o alta atitudine din partea unui om aflat pe “culmile intelepciunii”. Si mi-am gasit explicatia intr-un articol pe net, How to cope with being 30. Binenteles ca am dat cautare pe Google. Nu vi se pare absolut normal sa apelezi la tatuca Google sa-ti clarifice toate efuziunile astea profunde? :)) Si ce-am gasit absolut revelator. 30 is the new 20. Well that explains it !

Ei da! Mi-am facut o analiza despre ce inseamna sa ai 30 de ani. Si nu e chiar atat de rau! 🙂

Iata o lista de constatari pentru 30 de ani:

1. am oameni in viata mea cu care is prietena de peste 10 ani.

2. inca nu-s uncool pt cei de 20-si dar nici prea tanara pentru ai mai intelepti

3. oameni imi cer sfatul si ma asculta , because i`ve been there and done that

4.am fost insarcinata, am nascut si sunt mama unei fiinte pe pamant ( uneori inca nu-mi vine sa cred!!!)

5.nu am prieteni peste tot , doar cativa care conteaza

6. am facut cea mai mare schimbare in cariera la 30 , insa e cea mai potrivita perioada, pentru ca am ajuns in sfarsit sa stiu ce vreau si ce e important pentru mine

7.nu mai trebuie sa ma placa toata lumea

8.kg nu dispar la fel ca mai demult 😦

9. sunt mai constienta de ceea ce intra in trupul meu si de faptul ca trebuie sa-l mentin sanatos

10. invat cu entuziasm lucruri noi si mintea mea stie sa le conecteze cu experiente si exemple.

Astea sunt cateva din cele mai importante 🙂 care mi-au venit acum in minte.

 

 

 

 

 

 

Leave a Reply

