Iaurtului ii sta bine pe cap.

Stiati ca iaurtului ii sta bine pe cap?

Eu cred ca n-ati stiut, Irina m-a invatat si pe mine. M-am decis totusi sa nu pun in aplicare asupra-mi aceasta invatatura, insa m-am delectat profund descoperind-o.

DSC_4196
Eu in simplitatea mintii mele de adult, in momentul in care i-am desfacut cutia si i-am dat lingurita, nu puteam proiecta nicicum alta posibilitate decat sa te folosesti de aceste obiecte pentru a te hrani. Stiu ca mai sunt tot felul de tratamente DIY , probabil si iaurtul intra in aceasta categorie, insa, cum spuneam dimensiunea mintii mele nu putea cuprinde decat aceasta varianta absolut previzibila.

DSC_4192

But I was in for a treat. Si ce deliciu a fost intr-adevar. Ce ne-am mai distrat :), Hainele, masa, scaunul au fost si ele asediate. Buna dispozitie a luat locul oricarei tentative ale ratiunii (care imi tot ridica semnale, cum ca  se murdareste, ca se pateaza covorul, ca …. ) de a ma tine in control. Nu functioneaza de fiecare data, recunosc. Dar oricand reusesc sa ma debarasez de astfel de ganduri, am parte o doza buna de veselie, chicoteli si fericire pura.

Atat de multe lucruri noi am invatat de la Irina. Am invatat sa realizez ca e nevoie de atat de putin pentru a fi fericit si vesel, doar de putin iaurt si o lingurita….

Leave a Reply

