Despre omuleti veseli

A trecut iar ceva vreme de cand nu am stat locului sa cuget in liniste, sa ma cuprinda si sa ma invaluie cate un vartej de ganduri, care sa emita cel putin niste unde, idei catre neant. Nu ca as fi avut pana cum parte doar de efuziuni extraordinare de idei, insa vara asta pot sa zic ca m-am lasat purtata de simturi fara sa le trec printr-un filtru de analiza. Gandind asa in retrospectiva, imi dau seama cat de conditionati suntem de anotimp. Cum au fost 2, 3 zile morocanoase si ploioase , cum apare si tendinta spre introspectie. Vara in schimb te indeamna sa misuni si sa bazai ca o albinuta.

Si asta am facut, am misunat cu Irina prin iarba. Am petrecut 2 luni magnifice la tara. Au trecut 2 saptamani de cand m-am intors in mediul citadin, dar nu pot spune ca m-am reconectat. Natura gustata pe indelete, formeaza o pelicula care trece doar cu o sapuneala dura de trafic, poluare, neoane si agitatie. Incet incet se pierde aceast strat de pe piele si ne reocupam locul in vajaitul obisnuintei.

Dar , sa nu inchie fara a va spune despre creatia mea, care este de fapt un proiect in formare, nu are contururi precise, dar sper sa prinda o forma binedefinita din care sa infloreasca ceva grozav. Hai sa nu tot o lalai. Este vorba despre Cool Baby Photography. Va impartasisem data trecuta despre pasiunea mea care a prins airipi, Fotografia. Ei bine Cool Baby Photography este o materializare a aceste pasiuni. Vreau sa imi desfasor existenta surprinzand momente din viata celor mici. Sunt cele mai extraordinare chipuri care se pot afisa pe lentila. Fiecare expresie este absolut incantatoare. Ce-mi place cel mai mult e ca nu pozeaza. Nu stiu. Sunt genuini. Iar chipul lor e de o puritate si o gingasie care ma misca de fiecare data. Fiecare din copilasii pe care i-am fotografiat m-au invatat ceva nou despre mine, atat ca si om cat si ca fotograf, pentru ca sunt binenteles extrem de sprinteni si abilitatile mele si dexteritatea sunt mereu in alerta. Iar ca om, de fiecare data imaginatia mea capata noi intinderi. Sunt rapita, ce sa mai! Poate pe viitor va voi impartasi mai mult despre astfel de experiente. Ar fi chiar interesant.

Cum spuneam , conturul are inca un profund efect de Bokeh. Asta a fost asa, pentru connoisseur-i 🙂

Dragi prieteni, care va stiti intr-ale world wide web-ului, va rog sa veniti cu sfaturi si sugestii, pentru ca DIY are unele limitari.

 

Leave a Reply

