Photography

Viata mea a luat o turnura foarte interesanta in ultimele trei luni.  Dupa cum scriam in ultimele postari, m-am  apucat de un curs de foto.  Ati putea zice : ok, so what? Dar ceea ce nu stiti este faptul ca mi-a schimbat cu totul traiectoria. Pe langa faptul ca am cunoscut oameni nemaipomenit de faini, am invatat o caruta de chestii tehnice, de la cum sa-mi setez aparatul, la regula celor trei, tipuri de hartii dar mai ales sincronizari cromatice intre diferite device-uri si balans-uri de alb. Cuvinte ca saturatie, linii de forta, gradient si vignetare sunt la ordinea zilei.

Nu mai privesc filmele in acelasi fel ca pana acum.

Incadrez lumea in aprox 24 / 36.

Acestea fiind spuse, sa nu fiti surprinsi daca de acum ma voi exprima mai mult prin imagini si blogul meu se va transforma.

Astept binenteles aprecierile voastre si sugestii.

 

Leave a Reply

