in asteptarea primaverii

Ce zile insorite, cata culoare si voiosie in aer! Nu-i asa ca parca se simte in aer primavara. Vecinul care sta in casa de langa bloc  si-a sapat gradina si mirosul de pamant proaspat e aproape imbatator. Primavara imi umple sufletul de bucurie copilareasca si imi vine sa dansez 🙂 . Parca peste tot se vad doar oameni bucurosi. Micuta mea e de asemenea vesela, dar cred ca in sufletelul lor e mereu primavara :). Chiar a avut chef sa-mi pozeze pentru a va arata cele cateva lucrusoare pe care le-am facut si n-am apucat sa le postez avand in vedere lipsa luminei si atmosfera mohorata care era cand le-am terminat eu. picisto-20130228091441-292597picisto-20130228085949-780270Jerseul l-am planuit de multa vreme, insa doar acum am reusit sa imi fac timp de el. Credeam ca imi va lua mai mult sa-l finalizez, dar a fost chiar usor. Mai mult a durat pana i-am pus captusala.  Aici gasiti tiparul dupa care l-am facut. Captusala e ideea mea :). Asta e un site foarte bun daca vreti sa gasiti tipare de crosetat sau tricotat gratuit insa trebuie sa va faceti cont.

Leave a Reply

