Placinte si cadouri

Azi ne-am trezit devreme, foarte active amandoua si puse pe fapte mari. Dupa ce ne-am dezmeticit si ne-am curatat pe dinti, care e una din activitatile noastre preferate, si care mereu se lasa cu hohote si chicoteli, am adunat din jucariile ramase aseara de izbeliste prin casa, obosite si ele dupa atata munca depusa bietele, si ne-am pus pe framantat. Azi mi s-a facut pofta de aluaturi, parca simteam pur si simplu mirosul painii facute in casa. Ne-am facut placinte cu dulceata, silvoita de fapt. Vai ce placere si desfatare. Pe Irina a furat-o cu adevarat momentul dar probabil nici eu nu eram mai prejos.

picisto-20130218054747-616323

Dupa care ne-am curatat iar, ne-am apucat de munca. Ea cu ordinea din sertare iar eu cu noua mea jucarie. Da. Pasiunea mea pentru fire si culori ma poarta spre noi meleaguri. Iar pentru ca am fost atat de activa si creativa A s-a gandit ca merita sa fiu premiata :). Iata ce cadou mi-a facut. DSC_0346

Isn`t she lovely?! Sunt de-a dreptul indragostita. E asa o delicata. Mi-e tare drag de ea pentru ca e prietenoasa, nu e deloc zgomotoasa dar mai ales pentru ca e a mea :). Am lucrat impreuna in weekend si iata ce am realizat :

DSC_0381

O husa pentru Nook. Cand l-am luat nu avea niciun fel de protectie, iar pretul huselor dar si designul lasa foarte mult de dorit. Iata, intr-o singura imagine cum s-au intalnit intre ei cei trei C care imi fac viata mai frumoasa : cititul, crosetatul si cusutul. DSC_0387

Leave a Reply

