Cu firul tot inainte

Am mai invatat ceva azi, am reusit in sfarsit sa inteleg care e faza cu Brioche Stich, pentru cei care nu stiu,  este acel mod de a tricota astfel incat sa dea senzatia de pufos si sa fie la fel pe ambele parti, dar nu e Fata-Dos. Nu prea ma pricep sa descriu genul asta de activitate, mai ales pentru ca nu cunosc terminologia, iar cea pe care o cunosc este in engleza, avand in vedere ca folosesc tot felul de tutoriale online pentru a le invata. Asa ca ma limitez la a va arata in poze la ce ma refer.

DSC_0308

Vreau sa fac o fular tip Cowl, deci imi va lua ceva timp.

Uneori ma mai intreaba prietenii cum de am rabdare sa tot motrosesc niste fire. Cum sa le explic ca mie imi tresalta sufletelul la gandul ca merg sa-mi aleg firele, ca stau peste o jumatate de ceas in mercerie si tot potrivesc culori in capul meu, si le vizualizez in ce se vor transforma, si cu degetele batand pe buze, ca un copil in fata cofetariei ” uuu… oare sa indraznesc? as putea oare? e cam mult totusi… uuu dar ce frumos ar arata…” Uneori ratiunea prevaleaza si imi aduce aminte ca bugetul nu era planuit pentru astfel de placeri, insa de cele mai multe ori, daca inima o cere, nu pot rezista.

Evident, A este cel mai grozav sot din lume si doar zambeste cald cand ma vede acasa cu sacosele de cumparaturi. Nicicand un produs gata facut din magazin nu mi-a produs o asemenea bucurie.

Si vreau sa fac inca un pas in directia asta. Take it to the next level. Nu-s deloc multumita de cum imi ies pozele. Asa ca m-am inscris la un curs de fotografie. Abia astept. Sa speram ca veti putea vedea si voi evolutia mea. Nu-i asa ca viata e mai frumoasa cand ai un plan?

Leave a Reply

