Dupa un an

Am scris cateva articole in ultimul timp pe care le-am salvat ca si ciorne pentru ca sunau prea mult ca file din jurnal. S-ar putea ca si acesta sa fie la fel, insa e o ocazie deosebita.

Saptamana asta am avut parte de cateva momente marcante :). Mazarichea a implinit 1 anisor iar eu de asemenea, imi sarbatoresc ziua de nastere. Sunt momente importante tocmai pentru ca au rolul de a marca trecerea spre o alta etapa. A fost cel mai plin an din viata mea. Faptul ca Irina a implinit un an m-a facut sa recapitulez momentele de cand a aparut in viata mea si am avut impresia ca  am participat la un episod gen film documentar, cand camera e focalizata pe o floare si o vezi efectiv crescand sub ochii tai.  Anul trecut pe vremea asta Irina avea 52 de cm, nu putea distinge forme, culori si dormea 20 de ore, iar acum , dupa doar 12 luni, iti zambeste, te cheama, are cu 24 de cm mai mult si se pupa in oglina. I mean, common, that is accomplishment. Ma ajuta chiar si la curatenie, fiecare scama sau firmitura de paine pe care o gaseste o ia din calea ei. O ia si o mananca, dar astea sunt detalii :). Si cred ca ii plac si cartile. Sunt singurele obiecte pe care nu le rontaie, molfaie sau pur si simplu degusta. Tind sa cred ca are alte ganduri cu ele, le rasfoieste si mai rupe cate o pagina, dar asta e din prea mult entuziasm. Sper ca Andrei nu citeste partea asta.

Daca a fost vreodata un moment in care sa ma bucur ca traiesc in Romania, This is it ! E grozav faptul ca poti participa la acest life happening. In nicio tara vestica nu ai o astfel de oportunitate (nu una agreata si sustinuta de stat si lege).

Si inca ceva. A fost anul in care am fost cel mai prezenta in viata mea. Am trait clipa. Am savurat fiecare moment.  E adevarat, asta este reteta fericirii 🙂 si stiu ce-mi doresc pentru anul care vine.

Leave a Reply

